Chcesz otrzymać dodatkowe informacje?
- Maciej SmejlikOpinia kupującego. Sprzedawca: Rozetka
Dzień Dobry Państwu!
Chciałem podpytać, bo żadnego linku oprócz potwierdzenia płatności,
nie otrzymałem. Kiedy ewentualna wysyłka towaru? Dobrego Dnia, w załączniku screen.
Maciej Smejlik- Ekspert Rozetka
Dzień dobry!
Prosimy o kontakt z infolinią Rozetka pod numerem +48 222 304 444 lub o skorzystanie z linku. W razie dodatkowych pytań zapraszamy do zapoznania się z centrum pomocy.
Dziękujemy za zgłoszenie!
- art roseSprzedawca: Rozetka
Dzien dobry czy ten czajnik ma wtyczkę europejską / polską i czy jest do podłaczenia do apliacji w Europie czy pod chińskie serwery ? dziękuję
- Ekspert Rozetka
Dzień dobry!
Dziękujemy za zgłoszenie.
Produkt został zakupiony w Polsce, od polskiego dystrybutora i spełnia wszelkie wymogi rynku polskiego.